Sokaknak problémát okoz, hogyan tudja előre időzíteni az Instagram posztokat? Jó hír, hogy már elérhető a Facebook Creator Studio, amit az elmúlt hetekben én is teszteltem. Olvassátok el a beszámolót!
Sokaknak problémát okoz, hogyan tudja előre időzíteni az Instagram posztokat? Jó hír, hogy már elérhető a Facebook Creator Studio, amit az elmúlt hetekben én is teszteltem. Olvassátok el a beszámolót!
Pár évvel ezelőtt itthon is nagyon trendi lett az Instagramot használni, több, mint 2 millió magyar felhasználó van jelen a felületen. Éppen ezért márkaként nem engedheted meg magadnak, hogy kihagyd azt a lehetőséget, hogy elérd őket és közösséget építs.
Az Instagram is egy folyamatosan változó felület, amihez a kommunikációnkat is igazítanunk kell, hogy hatékonyak legyünk. Most bemutatom, hogyan használhatod megfelelően a hasthageket, hogy neked dolgozzanak és a következő szintre emeljék a márkád.
Korábbi cikkemben olvashattátok, hogyan nem érdemes hirdetni a közösségi média felületeken. Azt gondolom, ha ezt olvassátok, akkor nem kimeríthetetlen a bankkártyátok, amiről minden hónapban levonja Mark Zuckerberg a hirdetési költségeket, így most elárulom, hogyan tudnál hatékonyabban hirdetni.
Bizonyára te is tapasztaltad, hogy sokszor hiába írod meg a legjobb bejegyzést, hiába készítesz hozzá egy szuper képet vagy hozol létre egy igazán érdekes eseményt, valahogy mégsem azok az eredmények jönnek, mint amit vártál. Kevés a like, a hozzászólás, az érdeklődő vagy a vásárló is. Ilyenkor érdemes lehet hirdetéseket indítani, hogy többen felfigyeljenek rád.